Subject: Re: märgukiri
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Jan 2025 10:40:47 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Lisame veel juurde screenid nende teenustest, mis küll protseduuri 
kirjelduses on kui micronõelumine, kuid eestis enamus esteetilise meditsiini 
kliinikuid kes kasutavad NCTF 135 mesoteraapiat, siis kliendid teavad et 
seda tehakse tegelikult nõelaga. Sõnastuses saame me palju muuta, aga kes 
tagab selle et ilma lubadeta ruumikeses ei teostata süsteprotseduure?

Samuti palun kontrollida nende tegevuse asukohta sh ruuminõudeid jms.

Medimic OÜ

Medimic Clinic

malmö 21, Pärnu
www.medimic.ee <http://www.medimic.ee>
+372 50 43 123

On Tue, 7. Jan 2025 at 18:28, Medimic Clinic <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere

edastame märgukirja ja arupärimise isikute tegevuse kohta, kelle suhtes on 
kahtlusi nende tegevuse seadusliku täitmise suhtes ja varjatud reklaamiga 
esteetiliste meditsiiniteenuste pakkumine ilma lubadeta.

Lugupidamisega
Mariliis Merimaa
Medimic OÜ
-- 

Medimic Clinic

malmö 21, Pärnu
www.medimic.ee <http://www.medimic.ee>
+372 50 43 123